Cred că Samsung ar trebui să studieze serios feedback-ul venit de la cei ce au testat smartwatch-ul Galaxy Gear și mai cu seamă de la cei ce l-au cumpărat și l-au adus înapoi. Poate versiunea 2.0 o să fie construită așa cum trebuie să va deschide drumul către un nou set de gadget-uri de care nu ne vom mai putea despărți.
Geek.com anunță că în urma consultării unui memoriu intern al Best Buy (cel mai important retailer din SUA), a văzut că rata de renunțare la Samsung Galaxy Gear este de peste 30%. O decizie inteligentă a Samsung și Best Buy a fost să încerce să înțeleagă de ce se întâmplă asta – dacă ar citi cu atenție review-urile de pe internet ar înțelege foarte clar ce se întâmplă: Galaxy Gear promite foarte multe și oferă foarte puține.
Că îl ții legat permanent de ceas poate că nu ar fi o problemă majoră dacă în schimb ai putea să vezi mailurile pe ceas, să poți urca instant poze pe rețele de socializare, să vezi complet statusurile de pe Facebook și/sau Twitter, să poți răspunde la un nivel minimal, limitarea la conectarea dor cu Galaxy Note 3 etc. Adică să fie ceea ce ar trebui să fie un smart watch.
Bine că cei peste 30% din cumpărători ce au adus înapoi produsul i-au speriat și au făcut ceva.