Că Nokia Lumia 730 este un smartphone care are toată strategia de promovare și de vânzare construită în jurul camerei frontale de 5 megapixeli, nu mai este un secret. Chiar si faptul că noi nu am fost chiar de acord cu această abordare, în cazul lui Lumia 735, pentru că în spatele camerei frontale se ascunde un smartphone chiar reușit, interesant și din alte puncte de vedere, iarăși este cunoscut. Totuși, producătorul, Microsoft în cazul nostru, găsește o abordrare interesantă pentru a promva un astfel de smartphone și această caracteristică a a sa. Ușor dubioasă, dar o găselniță inedită.
Cu ajutorul camerei frontale de pe un Nokia Lumia 730, Microsoft, în parteneriat cu Coca-Cola, au realizat ceea ce ei numesc cel mai mare selfie, un record care așteaptă omologarea Guinness. S-a întâmplat în Bangladesh și a inclus 1151 de persoane. Aici e prima discuție. Este cel mai mare selfie prin prisma celor care apar în el (atent numărați în urma unei înregistrări inițiale în acest proiect), nu din perspectiva pozei în sine.
Apoi, pe mine mă miră puțin că se promovează un brand la care s-a renunțat. Nokia Lumia a fost înlocuit cu Microsoft Lumia. Și totuși, dat fiind și faptul că telefoanele Nokia încă se găsesc pe multe piețe, se continuă marketingul pentru ele. Pare o ușoară contradicție. Însă, deasupra tuturor acestor mici detalii, rămâne ideea și punerea ei în practică.
via Neowin