Strategia alianței de mai sus este una cât se poate de simplă. Cum să atragi snobii dornici să posede un obiect de lux (cu numele) și să îl arate (că doar de aia îl cumperi, ca să îți trâmbițezi statusul de om avut)? Simplu! Le oferi două nume premium, de lux, numai bune de pus pe masă ca să moară de ciudă muritorii de rând. Și atunci o să îi atragi mai puternic, clar ca lumina zilei.
Așa au gândit cei de la Vertu, care s-au aliat cu producătorii de vehicule de lux Bentley, pentru a scoate la lumina zilei ceva mai orbitor ca razele soarelui sau laserele Peluzei Sud de pe Ghencea în ochii portarului advers. Un smartphone „Vertu by Bentley”. Ba nu, am greșit, este „Vertu for Bentley”! Sper că ați sesizat diferența. Oare pe când și un „Bentley by Vertu”? Nu de alta, dar atât de strategic este parteneriatul respectiv, încât se întinde pe cinci ani și prevede apariția sub acest slogan atât de inspirat (care, să nu uităm, conține nu unul, ci două brand-uri de lux) a cinci terminale Android, probabil câte unul pe an. Detalii prea multe nu au fost făcute publice, dar, având în vedere ultimul model de Vertu, Signature Touch, mă aștept la ceva asemănător, cu un preț mai puternic. Că doar merită, sunt două nume mari acolo!
Bine măcar că vorbim de un smartphone! Se poate și mai rău!
Iar poza celor de la Engadget este prea reușită ca să nu o dăm mai departe!
via Engadget
M-ai facut sa rad . Se poarta peste tot alinte, strategii intr-un cuvant …. excrocherii . Asa ca … de ce nu ?? 😀