HomeFeaturedFocusFlash-sale, o boala contagioasa care face ravagii in China

Flash-sale, o boala contagioasa care face ravagii in China

Prezentă mai întâi la pacientul Xiaomi, caz la care s-a manifestat inițial cu niște simptome de o agresivitate uimitoare, prin vânzarea a 10.000 de bucăți de smartphone într-o singură secundă, această maladie a recidivat la același pacient, de această dată cu o simptome care pot fi catalogate ca fiind mai normale, mai ușor de suportat. O vânzare de 5000 de bucați în 75 de secunde. În cazul pacientului Xiaomi, nefiind primele manifestări ale acestei afecțiuni, putem vorbi deja despre o boală cronică, dar greu de tratat.

Iată însă ca apare semne tot mai frecvente că avem de-a face cu o afecțiune contagioasă. Un alt pacient, mult mai celebru, ZTE, este lovit de sindromul flash-sale. Se pare că al său ZTE Nubia Z7 a vândut 52.800 de bucăți în mai puțin de cinci minute. Chiar dacă, cel mai probabil este vorba despre toți cei trei membrii ai seriei, Nubia Z7, Nubia Z7 mini și Nubia Z7 Max, cifra totală deloc rotundă ne oferă suficiente motive de îngrijorare.

În speranța că această afecțiune va rămâne pe teritoriu Asiei, deși forme mult mai slabe ale sale, manifestate în retail, s-au văzut chiar și peste ocean, o să vă descriu foarte pe scurt care este cel mai întâlnit simptom al acestei boli. Ea se manifestă prin nevoia acută de a întărâta, prin marketing agresiv, o gărmadă de consumatori de tehnologie, de cele mai multe ori naivi, până la limită, pentru a le arunga apoi stocuri limitate din produsele puternic promovate și a-i lăsa să se bată pentru ele prin online. Asta pentru a evita contactul fizic. Este o formă actuală a luptelor cu animale din perioada Romei antice, atunci când animalelor flămânzite li se aruncau bucăți de carne pentru a porni o luptă pentru supraviețuire între ele.

Ca orice boală, este nevoie de un mediu propice pentru a se manifesta la un nivel periculos. Deocamdată, acest mediu este reprezentat de populația asiatică.

via GSM Arena

3 COMENTARII

  1. Intotdeauna pietele din asia si in special china, au avut un specific aparte. Sunt sigur ca o asemenea manevra nu ar prinde niciodata in Europa.
    Iar producatori precum Xiaomi, ZTE, OnePlus, Oppo si altii ca ei, se adreseaza in special acestor piete, motiv pentru care recurg la asemenea tactici de marketing.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep