Dacă la un momendat lupta dintre cele două console părea mai echilibrată, se pare că Sony a reuşit să îşi asigure un avans care să îi permită o atitudine arogantă.
Astfel, la doar o zi după ce Microsoft anunţase că, până la sfârşitul anului trecut, reuşise să vândă peste 3 milioane de bucăţi la nivel global, Sony iese la rampă şi anunţă, în cadrul CES, că până în 28 Decembrie 2013 a reuşit să vândă 4,2 milioane de bucăţi de PlayStation 4.
Este o diferenţă suficient de mare, pentru ca săptămâna de avans de care s-a bucurat la lansare consola celor de la Sony să mai poată fi folosită ca scuză. Totuşi, îmi voi repeta teoria conform căreia, pentru a putea stabili un învingător în acest meci al cifrelor de vânzări între cei doi luptători, trebuie să treacă măcar o jumătate de an. Dacă nu cumva chiar mai mult. Abia atunci o să poată cei de la Sony să încingă hora victoriei.
via The Verge