Este vorba despre performanțele unui motor hibrid, nu ale unuia electric în totalitate, așa cum îmi plac mie. Totuși vâlva făcută pe marginea acestui subiect este dată de faptul că se scot aceste performanțe în detrimentul vehiculelor clasice care folosesc exclusiv combustibili convenționali.
Pe Porsche 918 Spyder Hybrid l-am cunoscut deja. La fel și circuitul de la Nurburgring, acolo unde o altă motorizare, electrică de această dată, cea a lui Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive deținea și ea un record. Și s-ar putea să îl mai dețină, pentru că există mai multe variante de circuit. Acum vorbim de varianta Nordschleife de traseu, acolo unde recordul deținut de un Dodge Viper ACR, a fost îmbunătățit cu 14 secunde. Cam mult, aș spune.
Aș fi totuși tentat să văd o comparație obiectivă între eroul nostru, Porsche 918 Spyder Hybrid și varianta sa clasică, fără nici un căluț electric. Acolo cred că s-ar vedea cel mai bine cât de mult contează acea parte de motor electric.
via Autoblog
Inteleg ce vrei sa spui! Ma gandeam la RS Spyder si se intelege altceva. Na, mai sunt scapari. Ca sa sune si mai corect, as vrea o comparatie/competitie intre Panamera si Panamera Hybrid. Oricum, cred ca ai inteles ce am vrut de fapt, in ciuda greselii.
Legat de ce “isi are rostul” sau nu pe site, e o chestiune subiectiva.
“comparație obiectivă între Porsche 918 Spyder Hybrid și varianta sa clasică” – pe bune ca nu stii despre ce scrii. Lasa partea de auto pentru specialisti. Serios, nici nu-si are rostul pe site-ul asta 😉