Coreeni de la Samsung au fost capul de afiș al câtorva știri în ultimele zile și, după o privire mai atentă și o judecată la rece, cred că începe să îmi placă de ei. Poate și din acest motiv, nu o sa discutăm deloc despre disputele din sânul familiei care conduce destinele companiei, au făcut-o alții suficient de intens.
O sa va rezum foarte pe scurt câteva dintre știrile care m-au făcut să cred că cei de la Samsung au o filosofie de business destul de elegantă. Deja v-am povestit despre pacea dintre Samsung și LG pe tema patentelor din jurul tehnologiei OLED. Astăzi am citit, prin intermediul celor de la Engadget, despre investiția făcută de Samsung într-un institut de cercetare, numit Samsung Strategy and Innovation Center, cu birouri în trei locații distincte de pe glob și cu misiunea de a facilita interacțiunea dintre departamentele de cercetare și dezvoltare ale companiei și părțile terțe, prin asigurarea de fonduri pentru susținerea ideilor inovatoare. Investiția se cifrează la 1,1 miliarde dolari, o sumă chiar impresionantă, chiar și pentru o companie cu puterea lor.
Prin intermediul celor de la TechRadar am aflat că la o conferință de presă ținută la Monte Carlo, președintele celor de la Samsung, BK Yoon, a declarat că în fiecare secundă, în lume se vând trei televizoare Samsung. O declarație scurtă, nu foarte pompoasă, dar extrem de eficientă ca și impact. Simplu și la obiect!