Povesteam cu ceva puțin timp în urmă despre unul dintre cele mai mari, dar și mai scumpe televizoare din lume, modelul UN85S9 al celor de la Samsung, televizorul de 38.000 de dolari, cum îl numeam atunci, și ne întrebam la momentul respectiv cam care sunt șansele ca un astfel de produs să se vândă, având în vedere că deocamdată sunt disponibile doar 77 de bucăți, pentru precomandă, doar în Coreea.
Ei bine, iată că ne ajută cu răspunsul, frățiorul puțin mai mic în ceea ce privește prețul, modelul de 84 de inchi UHD al celor de la LG. E cam periculoasă asocierea dintre Samsung și LG cu termenul de “frățior”, dar mi-a scăpat. Se pare că modelul celor de la LG, cu un preț de “doar” 22.000 de dolari și care este disponibil tot doar în Coreea, a reușit să vândă aproximativ 300 de bucăți în mai puțin de 5 luni de la lanseare, ne informează cei de la The Verge, citând surse din Asia.
Chiar dacă poate părea mică, această cifră arată clar că există un segment de consumatori și pentru această categorie de produse, care pare a avea un viitor stralucit. Și cred că orientarea producătorilor înspre produse ultra-premium în zona de televizoare se va accentua.
Ca un mic exercițiu, înmulțiți numărul de televizoare vândute, cu prețul unui astfel de aparat. Parcă nu mai sună chiar așa de rău, nu?