Ieri am primit un SMS (nici măcar notificare în aplicația My Orange) cum că abonamentul Orange își va schimba prețul, mai exact cu 5%. Sub un mare bullshit că își păstrează nu știu ce promisiune, mi se spune simplu că prețul va crește de la 1 decembrie.
Și că evident, dacă nu îmi convine pot renunța la contract, că ei nu se vor supăra.
“În cazul în care nu ești de acord cu modificările menționate, ai dreptul să denunți unilateral Contractul fără plata niciunor penalități, taxe de încetare sau, după caz, taxe de încetare specifice către Orange România, în afară de cea aferentă echipamentelor terminale, dacă decizi să le păstrezi.
Denunțarea unilaterală se poate face printr-o notificare scrisă transmisă la adresa de e-mail consultantul.meu@orange.com, prin apel telefonic la 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 30 03 00 (apel cu tarif normal din orice rețea), prezentarea în magazinele Orange, ori printr-o scrisoare trimisă la adresa din strada Matei Millo, nr. 5, sector 1, clădirea Tandem, București, sau printr-o cerere de portare în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări.“
Mai mult, ni se reamintește frumos că viața în România ultimilor ani s-a scumpit (da, votați cu două mâini PENELE și PESEDE, că meritați cu vârf și îndesat ce o să vi se întâmple de acum încolo!).
“Pentru anul 2023, pentru România, Oficiul European de Statistică – Eurostat a publicat o creștere a indicelui armonizat al prețurilor de consum de 9.7%. Iar pentru perioada august 2023 – august 2024, rata medie a modificării prețului de consum, conform aceleiași surse, a fost de 6.9%.”
Cu alte cuvinte Orange își permite să vină să spună că a decis creșterea prețurilor, în timp ce competiția (DIGI) câștigă constant cotă de piață cu abonamente de 2-5 EUR și convorbiri nelimitate. Probabil că știu managerii de la Orange ceva ce noi nu știm, de își permit să facă astfel de modificări.
Ca utilizator am datoria să caut cea mai bună ofertă, aici însemnând calitate/preț pentru serviciile pe care le contractez și de asta vă recomand să încercați să beneficiați de prețurile promoționale de Black Friday, cu reduceri interesante … pentru abonamentele noi! Practic Orange își încurajează clienții să caute soluții în altă parte.
Păcat. Sunt client Orange de peste 25 de ani, dar în ultima vreme am început să mă gândesc serios dacă are rost sa mai rămân alături de ei …