Walmart e o companie americană care deține un lanț de magazine universale ce a decis să cumpere producătorul de televizoare Vizio pentru suma modică de 2.3 miliarde USD. Știrea nu ar trebui să fie foarte importantă, doar că deschide porți interesante în domeniul retail: ˝cumpărarea Vizio și a sistemului de operare SmartCast deschide posibilități interesante pentru Walmart în ceea ce privește introducerea de experiențe multimedia acasă˝. Și ˝va crea noi oportunități de conectare a reclamelor cu consumatorii …˝.
Cu alte cuvinte Walmart s-a gândit deja că e cazul să introducă publicitate personalizată prin intermediul propriului brand de televizoare, despre care nu imi dau seama dacă știți, dar este unul ieftin. Având peste 500 de parteneriate de publicitate și cam 18 milioane de conturi active pe sistemul de operare SmartCast, Vizio devine o platformă excelentă pentru trimiterea de mesaje personalizate. Să nu uităm că Walmart are deja un brand propriu de televizoare Onn, doar că Vizio oferă calitate mai bună la prețuri avantajoase în zona smart TV, putând să concureze mai bine cu TCL, Hisense. Roku etc.
Privind lucrurile în perspectivă, dacă mișcarea asta o să funcționeze, prevăd că o să asistăm la așa ceva și prin Europa și odată cu asta extinderea conceptelor de brand propriu, care oferă calitate și experiență la prețuri competitive. Păstrând proporțiile, uitați-vă cât de bine merg afacerile cu branduri proprii – brandul Quechua al Decathlon sau McKinley de la Intersport.
Într-un astfel de context, cum vi s-ar părea cumpărarea și folosirea unor televizoare Carrefour/Lidl sau Auchan?
via tv