Cei de la HMD Global, care operează pe piața de smartphone brandul Nokia, au în vedere undeva în viitor (mai mult sau mai puțin apropiat) să comercializeze dispozitive sub propriul brand. Să de gândești la așa ceva atunci când ai în portofoliul tau numele Nokia, pare o manevră fără sens. Și am încercat să fiu cât se poate de delicat.
Această intenție a fost comunicată opiniei publice la un nivel cât se poate de oficial. Jean-Francois Baril, Co-founder, Chairman și CEO al HMD Global a postat o postare destul de lungă pe LinkedIn, care are ca subiect tocmai această intenție.
În comentariile la această postare el declară și că cele două branduri vor coexista în portofoliul companiei. Din nou, pare greu de văzut cum se va întâmpla acest lucru, având în vedere că Nokia nu mai reprezintă de ceva vreme un nume mare pe piața de smartphone. Ar fi avut sens poziționarea diferită a celor două branduri, dar asta ar fi implicat ca sub numele de Nokia să vedem doar telefoane high-end. Ori nu prea le-am mai văzut de câțiva ani buni.
Cred că mai degrabă este o decizie legată de costul pe care utilizarea brandului Nokia îl implică. Dar probabil că cei de la HMD Global vor face lumină asupra acestui subiect la un moment dat.
via GSM Arena