Compania coreeană își fixase acest target încă din momentul lansării generației Galaxy S23. Și se pare că a reușit să îl atingă. Ba chiar a reușit câteva performanțe interesante din punctul de vedere al vânzărilor.
Spre exemplu, în America Latină, seria S23 s-a vândut de 1.7 ori mai bine decât generația Galaxy S22, într-o perioadă de timp similară de la momentul lansării. În Europa și Orientul Mijlociu, coeficientul respectiv a fost de 1.5. Practic cu 50% mai multe unități de Galaxy S23 vândute, în comparație cu S22.
În țara natală performanțele se pare că au fost similare în cazul celor două generații. Borna de 1 milion de unități vândute a fost atinsă în același timp.
Se pare că vedeta și în același timp supriza plăcută a fost S23 Ultra. Vârful de gamă a reușit să își aconteze undeva la 60% din totalul vânzărilor de unități Galaxy S23. Diferența de 40% este împărțită în mod egal între versiunea standard și modelul Plus.
Dincolo de upgrade-urile evidente (la nivel de chipset și de senzor foto principal), se pare că a contribuit la această popularitate și campania promoțională (plină de bonusuri) din momentul lansării comerciale a acestei serii.
via GSM Arena