Producătorul chinez de smartphone și nu numai a anunțat că a semnat un parteneriat de marketing cu UEFA, pentru următoarele două sezoane fotbalistice. Oppo devine astfel partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League.
Dincolo de comunicatele de marketing normale și evidente, de mesajele date de oficialii celor două instituții, contează foarte mult faptul că Oppo caută o vizibilitate cât mai mare în Europa. Semn că vor să câștige cât mai mult din locul lăsat liber de Huawei și să își crească cota de piață pe continentul nostru.
O mișcare foarte inspirată din partea celor de la Oppo. De care ar trebui să se bucure și pasionații de tehnologie. Pentru că acest parteneriat crește și șansele de a vedea în Europa și alte produse din portofoliul companiei.
De altfel comunicatul de presă specifică destul de clar că parteneriatul va pune în valoare mai ales telefoanele Oppo, seriile Find și Reno, dar și produsele OPPO IoT noi și viitoare, cum ar fi căștile și un nou smartwatch al producătorului.
Vizibilitatea de care se va bucura compania va include fundalurile din timpul interviurilor, panouri publicitare pe marginea terenurilor pe care se desfășoară respectivele competiții, clipuri publicitare în timpul transmisiunilor televizate și multe altele.