Posesorii de telefoane Android care folosesc Android Auto pentru a se putea bucura în mașină de toată puterea smart a telefonului lor au acum un motiv de bucurie: vor putea să diagnosticheze mai ușor problemele de conectivitate asociate Android Auto. Dacă vă uitați pe forumurile de specialitate veți vedea că mulți utilizatori s-au lovit de probleme majore de funcționare pentru Android Auto, majoritatea dintre ele fiind asociate unei cauze simple: cablurile USB Type-C neconforme, de cele mai multe ori acestea fiind cele mai simple modele descoperite în magazinele de specialitate. Nu fac acum apologia necesității folosirii unor cabluri bune (dacă se poate originale), doar vă spun că de multe ori asta e problema pentru care Android Auto nu merge.
Și pentru că diagnosticarea unei probleme de conectivitate asociate unui cablu necorespunzător, Google a introdus o chestie faină în cea mai nouă versiune Android Auto (7.5.121104): un modul de diagnoză care verifică dacă datele pot fi transferate corespunzător între smartphone și sistemul Android Auto al mașinii. Probabil că așa se vor trezi mulți utilizatori că au găsit rezolvarea problemelor.
Opțiunea de diagnoză este ascunsă în setările Android Auto, sub Connection help.
Bad USB cables are frequently behind Android Auto issues, so in the latest version of the Android Auto app (7.5.121104), Google's adding a USB Startup Diagnostics tool. https://t.co/biu7BNMeoe pic.twitter.com/lEJNTTWfU4
— Mishaal Rahman (@MishaalRahman) March 16, 2022
Google recomandă folosirea unor cabluri scurte, dacă se poate cel livrat de producătorul smartphone-ului – pentru că încă mai primim cabluri de la unii producători care încă nu s-au luat complet după Apple și și-au redus cheltuielile scoțând din pachete încărcătorul, căștile și poate și cablurile.
Dacă nu puteți face asta, să nu fiți surprinși dacă instrumentul de diagnoză din noul Android Auto vă spune că aveți un cablu care nu este conform standardelor – până la urmă deși arată la fel, nu toate cablurile au aceleași performanțe. Acum măcar o să știți de unde e problema și nu mai mergeți cu mașina în service să raportați o problemă non-existentă.
via AP