În urmă cu vreo trei ani vă spuneam că s-a lansat Otter.ai, un serviciu capabil să ofere o rată foarte bună de recunoaștere a vorbirii și creare automată a unor rezumate din diverse conversații. Între timp lucrurile au evoluat și pe la Microsoft și Google, aceste companii oferind propriile soluții de acest gen (în Teams avem așa ceva, iar pe Android Google oferă Live Transcribe) și cu toate astea Otter.ai continuă să vină cu chestii noi, zilele acestea anunțând disponibilitatea integrării cu Teams, Meet sau Webex.
E o chestie bună pentru Meet/Webex, pentru cei ce au nevoie de extragă rezumatele convorbirilor la care participă (sau nu 🙂 ). În Teams Microsoft a dat așa ceva încă de anul trecut, probabil că aici Otter.ai nu poate veni cu chestii prea interesante, însă cred că pentru celelalte platforme s-ar putea să fie ceva interesant.
După ce a oferit suportul de integrare pentru Zoom, în primăvara lui 2021, Otter.ai migrează și către celelalte platforme de mesagerie, chiar dacă utilizatorul nu participă efectiv la conferințe – contul să poate face asta în mod automat și Otter.ai va extrage informațiile relevante și le va și trimite participanților. Cam asta ar fi să zicem diferența fundamentală în fața soluțiilor proprietare din Meet și Teams.
Există însă o chestie de care trebuie ținut cont: otter.ai e un serviciu extern și nu știu câte companii vor fi de acord ca angajații lor să scoată notițele ședințelor în afara companiei. Ar fi o breșă de securitate importantă, atât din punct de vedere al modului de funcționare, cât mai degrabă vizavi de proiectele la care se lucrează.
Dacă totuși vi se pare o chestie bună, abonamentul de business începe la 20 USD pe lună.
Detalii mai multe găsiți aici: Otter.ai