Încă un joc fain ajunge în magazinul de aplicații Android al Huawei, AppGallery: Angry Birds 2. De azi poate să fie instalat de orice utilizator folosind sursa oficială din AppGallery, iar treaba asta vine după ce acum câteva săptămâni alte jocuri faine au ajuns în magazin: Manor Matters, Gardenscapes și Homescapes.
„Dezvoltăm parteneriate cu unii dintre cei mai importanți dezvoltatori de jocuri din lume, iar pe măsură ce aceștia observă avantajele expunerii jocurilor lor la baza noastră vastă de utilizatori, crește și încrederea din partea altor studiouri și dezvoltatori.”, a declarat Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer BG România. „Sigur, acest lucru aduce beneficii și clienților noștri care au acces din ce în ce mai mult la jocuri captivante și inspiraționale din topul listelor lor de dorințe.”, continuă acesta.
Pentru cine nu știe încă, Angry Birds este unul dintre jocurile clasice de pe smartphone, cu peste 4,5 miliarde de download-uri în întreaga lume. Cu toate acestea, Angry Birds 2 a fost cel care a adus popularitate brandului, provocând utilizatorii să-și creeze turma supremă ca să învingă porcii și să salveze ouăle. Jucătorii își pot antrena abilitățile de mânuire a praștiei, iar acest lucru le accelerează creșterea în clasamentul de lider, îi ajută să strângă mai multe puncte prin recrutarea păsărilor și pot participa la noi evenimente pentru a colecta pălării sezoniere.
E foarte important de amintit că Angry Birds 2 este primul joc dezvoltat de Rovio ajuns în magazinul AppGallery. În plus, pe lângă opțiunea de download din sursă oficială, utilizatorii Huawei vor putea să-și personalizeze telefoanele folosind Huawei Themes pentru a afișa branding-ul dedicat Angry Birds, în timp ce clienții Huawei care dețin noul smartwatch HUAWEI WATCH 3 vor putea accesa în curând fața de ceas Angry Birds. Huawei oferă jucătorilor de Angry Birds 2, 50% cash back la prima tranzacție în joc și 20% la alte tranzacții.
„Suntem foarte încântați că Angry Birds 2 va fi disponibil de acum pentru milioane de jucători din întreaga lume, grație parteneriatului nostru cu AppGallery”, spune Miikka Lindgren, vicepreședinte Business Development, Rovio. „Misiunea Rovio este să aducă bucurie utilizatorilor și suntem încântați atunci când jocurile noastre și bucuria pe care o creăm ajung la un public nou. Sper că mulți jucători noi se vor distra pe cinste țintind porcii din Angry Birds, folosind toate opțiunile fantastice de joc pe care le punem la dispoziție.”