Trebuie să știți că Huawei continuă campania de atragere de noi aplicații în magazinul său virtual AppGallery printr-o nouă campanie atractivă ce va dura până la 31 decembrie. Campania își propune să stimuleze și să susțină companiile în această perioadă, marcată de condiții de piață dificile.
Despre ce este vorba: brandurile de e-commerce și companiile care nu sunt prezente în AppGallery, companiile cu aplicații deja disponibile în AppGallery și dornice să integreze aplicațiile cu Huawei Mobile Services (HMS) pentru a beneficia de avantajele suplimentare ale platformei și de o audiență extinsă, alături de companiile de e-commerce existente, ale căror aplicații sunt deja integrate cu HMS pot să acceseze niște instrumente care să le ajute în migrare și promovare.
„Ne dorim să stimulăm companiile și dezvoltatorii de aplicații din industria e-commerce-ului să își accelereze listarea pe AppGallery înainte de finalul anului.”, a declarat Wang Heng, Vicepreședinte, Global Partnerships and Eco-Development, Huawei Consumer Business Group, CEE și Țările Nordice. „Utilizatorii de smartphone-uri Huawei caută idei și inspirație în perioadele de izolare, iar includerea în AppGallery, în special datorită expunerii suplimentare și impulsului promoțional pe care îl oferim, va garanta faptul că aceste aplicații sunt poziționate pe primul loc în rezultatele generate în urma căutării.“, continuă acesta.
Adică, companiile interesate vor beneficia de:
- Includerea în top 5 în tab-ul „Colecții” al AppGallery, disponibil pe pagina de pornire și care evidențiază colecțiile de aplicații tematice sau de sezon.
- Anunț banner glisant cu aplicațiile de pe pagina de pornire.
- Acces la tab-ul „Cadou” disponibil în HUAWEI AppGallery și care le permite companiilor să vină în întâmpinarea utilizatorilor cu oferte speciale.
- Acces la notificările Push pentru a atrage atenția utilizatorilor cu privire la mesaje și informații cheie.
- Echipă de asistență tehnică la nivel național pentru integrarea aplicațiilor și asistență dedicată companiilor pentru optimizarea experienței în ecosistemul Huawei.
- 5 sau 10 zile de publicitate gratuită pe AppGallery în valoare de 250 de euro/zi.
Scopul final este acela de a ajuta dezvoltatorii de aplicații să își aducă programele Android și în AppGallery și să le poată expune celor 36 de milioane de utilizatori activi lunar ai HUAWEI AppGallery din Europa. În plus, li se oferă suport pentru optimizarea lor cu ajutorul Huawei Mobile Services, alternativă Google Mobile Services oferită de Huawei. Astfel, dezvoltatorii își pot optimiza kiturile pe care Huawei Mobile Services le-a dezvoltat pentru a face integrarea cât mai ușoară posibil. Printre acestea se numără Ads Kit, un serviciu de monetizare care folosește capabilitățile extinse de date ale Huawei pentru a afișa în aplicații conținut publicitar direcționat și de înaltă calitate către baza amplă de utilizatori ai dispozitivelor Huawei și nu numai. Gama de formate publicitare se potrivește diferitelor aplicații, iar dezvoltatorii pot integra în prezent anunțuri tip banner, native, premiate, interstițiale, de tip splash și roll.
Huawei a eficientizat procesul de integrare a aplicațiilor cu HMS în 5 pași simpli. Este nevoie de o zi pentru a obține o aprobare de înregistrare, de mai puțin de 15 minute pentru crearea unei aplicații și a furnizării de servicii și de aproximativ 3 zile pentru fiecare dezvoltare a unui kit înainte de lansarea finală a aplicației. În medie, durează două săptămâni pentru ca o aplicație existentă să fie complet integrată cu HMS.
„Această ofertă include întreaga gamă de abilități tehnice, de marketing și de creștere a veniturilor, pentru a le permite companiilor de e-commerce și dezvoltatorilor de aplicații să beneficieze rapid de ele.”, adaugă Wang Heng, Huawei Consumer Business Group, CEE și Țările Nordice. „Este o ofertă remarcabilă, de la care ne așteptăm să aibă un mare succes, așa că îi îndemnăm să se înscrie pe toți furnizorii de conținut care caută un mod de a ajunge la milioane de utilizatori cu aplicațiile lor. Oferta este disponibilă numai până la sfârșitul anului.”, continuă acesta.
Oferta promoțională este disponibilă pentru companiile de e-commerce care își doresc să își actualizeze aplicația existentă la Huawei Mobile Services, precum și pentru cele care doresc să își listeze aplicația în HUAWEI AppGallery.
Și mai e ceva: furnizorii de conținut vor păstra 90% din veniturile din clicurile publicitare față de procentul de 70% disponibil în alte platforme de magazine de aplicații. În plus, dacă aceeași aplicație este disponibilă în alte magazine de aplicații, orice anunțuri accesate și facilitate prin rețeaua publicitară Huawei vor aduce, de asemenea, 90% din venituri furnizorului de conținut.
Puteți să mergeți să vă înregistrați aici. După ce intrați pe link și vă înregistrați, o să fiți contactați de echipa tehnică pentru pașii următori.
Multumesc mult pentru informatie!