În această perioadă Huawei Consumer Business Group anunță o serie de servicii noi pentru ca utilizatorii de produse HUAWEI să se bucure de prețuri de service avantajoase și pentru a-i încuraja să evite cât mai mult deplasările care au ca scop menținerea dispozitivelor în cele mai bune condiții.
Vorbim despre livrarea gratuită door-to-door pentru toți utilizatorii, chiar și pentru cei care nu dispun de o garanție a produselor, o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază sau disponibilitatea unui număr de WhatsApp pentru contact rapid.
„Echipa de service HUAWEI și-a propus mereu să ofere servicii eficiente și utile consumatorilor. Încă de la începutul lunii martie, am lansat campania de extindere a garanției până pe 15 iunie, precum și serviciul door-to-door, punând la dispoziție în timp real servicii cât mai aproape de nevoile actuale ale utilizatorilor noștri. Mai mult, acum facem încă un pas pentru a le asigura acestora o platformă de comunicare cât mai amplă și soluții rapide de conectare cu reprezentanții noștri, oricând aceștia au nevoie de suport, prin intermediul rețelelor sociale sau prin folosirea liniilor telefonice disponibile. Totodată, pentru evitarea deplasărilor, serviciul door-to-door a fost extins și pentru dispozitivele care nu se mai află în garanție.”, declară Robert Zhao, Service Director, Huawei Romania.
Ecranul și placa de bază sunt dintre cele mai importante componente din gadgeturi, iar costurile de reparație vor beneficia acum de o reducere suplimentară, menită tocmai să sublinieze dorința companiei de a veni în întâmpinarea consumatorilor în această perioadă dificilă.
Începând cu 27 aprilie, HUAWEI extinde serviciul door-to-door deja disponibil pentru utilizatorii care dețin produse aflate în garanție. Până pe 27 mai, preluarea de la domiciliu a dispozitivelor care au nevoie de asistența specialiștilor din centrele de service este gratuită pentru toate dispozitivele HUAWEI, inclusiv pentru cele care nu dispun de garanție. Serviciul door-to-door a fost deja lansat și acoperă toate categoriile de produse HUAWEI: smartphone-uri, laptop-uri, tablete, ceasuri inteligente, routere și modemuri, transportul fiind gratuit.
De reținut că cei interesați pot solicita serviciul door-to-door în următoarele moduri:
- Prin intermediul liniei telefonice de asistență HUAWEI, acum cu program prelungit. Utilizatorii pot apela numărul 0800 400 896 de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 18:00 și sâmbăta în intervalul orar 10:00 – 17:00.
- La numărul de WhatsApp 0755 6688 77 pentru contact rapid.
Un al treilea lucru important: serviciul VIP HUAWEI este disponibil pentru utilizatorii care își doresc să eficientizeze potențialul noilor dispozitive HUAWEI în cel mai scurt timp. Acest serviciu include asistență pentru transferul datelor, o experiență completă de instalare a aplicațiilor, configurarea noilor dispozitive HUAWEI cu un ID Huawei și spațiu de stocare gratuit în Cloud, valabil pentru smartphone-urile lansate în această primăvară, începând cu P40 lite. Serviciul VIP HUAWEI se aplică smartphone-urilor care dispun de AppGallery și HUAWEI Mobile Services.
Iar posesorii de produse Huawei a căror garanție garanție expiră în perioada 15 martie – 14 iunie 2020, se vor bucura să audă că Huawei prelungește gratuit garanția produselor până pe data de 15 iunie 2020. În caz că aveți nevoie de suport, centrul Huawei Customer Service Center, situat în Strada Nicolae Bălcescu nr.23A, București, a fost redeschis și funcționează cu program special. În cadrul service-ului autorizat din București, sterilizarea produselor se face cu ajutorul unui dispozitiv UV care îndeplinește toate normele de igienă impuse de contextul actual.
Iar ca fapt divers, Huawei ne spune și cum să ne curățăm gadget-urile în 5 pași:
- Deconectarea dispozitivului de la orice sursă externă de curent.
- Îndepărtarea husei de protecție și a accesoriilor conectate.
- Pregătirea unei bucăți de material sau a unui tampon îmbibat cu alcool sau cu lichidul unui spray cu o concentrație de aproximativ 75% alcool medicinal.
- Curățarea display-ului, a carcasei și a părților laterale ale dispozitivului, cu o grijă sporită la zonele sensibile (porturi, fante sau lanternă).
- Uscarea completă a device-ului, timp de 5 minute, până la următoarea utilizare.
Mai multe detalii legate de acest procedeu de curățare și igienizare găsiți aici.
Foarte bun acest serviciu. Eu l-am folosit in trecut pentru un P20. M-a scapt de o gramada de bataie de cap