De bine ce m-am exprimat în legătură cu vânzarea de terminale foarte scumpe atunci când Samsung a pus în vânzare modelul Galaxy W20 5G (o versiune ceva mai scumpă și exclusivă pentru China a lui Galaxy Fold) și am afirmat că un produs atât de scump este aruncat cu pași mici pe piață pentru a evita o decepție în vânzări, vin câteva informații interesante în legătură cu vânzările de produse scumpe, tocmai de la compania coreeană.
Mai exact (și mult mai aproape de subiectul nostru), este vorba chiar de vânzările de Samsung Galaxy Fold, care se pare că au depășit bariera de un milion de unități vândute la nivel global. Semn că și produsele scumpe au parte de suficientă căutare.
Poate că pentru Samsung nu este o valoare absolută atât de mare. Dar vorbim despre un produs inovator, care a revoluționat designul în piața de smartphone și a propus o abordare cel puțin îndrăzneață. Așa că poate fi surprinzător că a prins. Pe de altă parte, am spus-o și o să o mai spun, numărul celor care vor să iasă în evidență cu orice preț (găsiți voi sinonime) este tot mai mare.
Oricând prefer un Samsung Galaxy Fold unui iPhone (sau orice alt terminal) îmodobit cu aur și pietre prețioase, ca să fim bine înțeleși. Măcar așa ești și un fel de pionier.
Revenind la vânzările de Samsung Galaxy Fold, chiar dacă un milion de unități nu înseamnă foarte mult pentru compania coreeană, gâniți-vă totuși vă vorbim despre un produs cu un preț de peste 2000 de dolari. Asta înseamnă, la un calcul rapid, peste 2 miliarde de dolari încasări pentru Samsung. O sumă la care alți producători, odată de tradiție, poate nici nu mai îndrăznesc să viseze.
via TechCrunch