Compania suedeză și-a publicat rezultatele fiscale pentru anul 2018, ocazie cu care a fost destul de vizibilă creșterea înregistrată din aproape toate punctele de vedere. Doar în al patrulea trimestru al anului Spotify a ajuns la 207 milioane de utilizatori lunari activi, dintre care 96 de milioane au fost utilizatori care au platit pentru serviciul de streaming audio. O creștere de peste 23% față de perioada similară a anului trecut.
Partea frumoasă este că cei 96 de milioane de utilizatori Spotify care plătesc pentru serviciu au generat 89% din totalul încasărilor companiei pe ultimul trimestru al anului trecut. Un total al încasărilor de aproape 1,5 miliarde dolari. Și aici s-a înregistrat o creștere de 30% față de aceeași perioadă a anului trecut și de 11% față de trimestru anterior (trimestrul al treilea al anului 2018).
Și profitul companiei a crescut și a ajuns la 399 milioane dolari pentru al patrulea trimestru al anului trecut. O cifră extrem de frumoasă pentru o companie tânără, ajunsă pe locul doi la nivel global pe acest segment de activitate, fiind depășită doar de Apple.
În mod oarecum surprinzător, 40% din totalul utilizatorilor plătitori de Spotify sunt europeni, în timp ce utilizatorii din America de Nord reprezintă doar 30% din total.
via BusinessWire