În cel de-al doilea trimestru al anului Xiaomi a reușit să livreze peste 32 milioane de telefoane smart la nivel global. Acest lucru ne arată că trendul crescător merge mai departe și că producătorul chinez nu a apărut în top 5 în mod accidental. Performanța este cu atât mai impresionantă cu cât Xiaomi este la început în ceea ce privește apariția pe piețele occidentale și și-a bazat vânzările până recent pe piețele asiatice.
De altfel, creșterea vine și din această direcție, pentru că 36 procente din vânzările companiei sunt generate de piețe străine. Față de perioada similară a anului trecut, creșterea raportată de Xiaomi la nivel de unități livrate este de 151%.
Telefoanele smart, care au generat aproximativ 65% din totalul veniturilor companiei, adus 4,5 miliarde dolari încasări în cel de-al doilea trimestru al anului.
Per total, compania a raportat un profit de 2,1 miliarde dolari, care însă nu s-a regăsit la nivel operativ, datorită cheltuielilor administrative generate de listarea la bursă. Oricum, viitorul pentru Xiaomi pare să fie destul de roz și drumul pe care a apucat-o compania (mai ales acum, cu apariția Xiaomi Pocophone F1) este cel corect.
Strategia lor de a le livra consumatorilor un raport preț/specificații cât mai atractiv se pare că a fost câștigătoare. Și ceea ce este cu adevărat interesant este că deși acest raport este printre cele mai atractive din piața de smartphone, iată că a fost loc și de un profit destul de frumos la nivel procentual, ca parte din veniturile totale. Semn că este loc destul și că marii producători ar avea resurse să vină și cu prețuri mai mici.
via Xiaomi