Pentru producătorul chinez este o adevărată performanță, mai ales dacă privim prin perspectiva comparației cu seria anterioară, P10. Se pare că pentru aceeași perioadă de timp de la apariția oficială, cifra totală de telefoane din familia P20 de la Huawei vândute, este mai mare cu 81% decât performanța reușită de seria P10.
Creșterea este destul de spectaculoasă la nivel procentual, deși ca cifră absolută mă așteptam să fie chiar mai mare. Pe de altă parte, dacă judecăm după perioada destul de scurtă care a trecut din momentul în care au devenit disponibile (Huawei P20 și Huawei P20 Pro în luna aprilie), putem spune și că s-au mișcat foarte bine. Extrapolând, avem toate șansele să asistăm la o nouă creștere a cotei de piață pentru Huawei în 2018.
Din perspectiva opusă, putem trage concluzia că pentru producătorul de pe al treilea loc al topului global în funcție de vânzări (alături de Samsung și Apple), telefoanele din zona mid-range dar și entry fac cifre de vânzări destul de spectaculoase. Nu ar fi o noutate. Și Samsung are același model de business, cu volume mari realizate de serii precum Galaxy J sau Galaxy A.
Evident, atât în cazul Samsung, cât și atunci când vorbim de Huawei, pe zonele de entry-level contribuie mult și operatorii, care scot în față astfel de telefoane în ofertele lor.
Entuziasmați de perspectivele unui an bun din punctul de vedere al vânzărilor, care deja se întrevăd, oficialii Huawei au promis apariții spectaculoase și în perioada de toamnă.
via GSM Arena