Se pare că Apple a mizat mult prea mult pe dragostea oarbă pentru brand a fanilor săi și a crezut că poate să le testeze încă o dată, cu succes, această atracție pentru produsele companiei, care părea să nu țină cont de efortul financiar de care era nevoie. Iată însă că totul are o limită, chiar și iubirea fanboy-șilor pentru produsele Apple și că cel mai scump telefon din portofoliul companiei nu reușește să atragă atenția atât de mult pe cât s-ar fi dorit.
KGI a revizuit în jos estimările de vânzări pentru iPhone X pentru primul trimestru al anului. De la o cifră estimată ante între 20 și 30 de milioane de unități vândute în Q1/2018, s-a ajuns acum la aproximativ 18 milioane de unități.
Nu spun că este o sumă mică, mai ales pentru un smartphone cu preț de peste 1000 dolari, însă este destul de clar că entuziasmul fanilor s-a mai domolit și că așteptările companiei erau altele, ceva mai sus. Până la urmă contează cifrele reale, nu estimările companiilor de analiză a pieței. Și mai mult decât atât, cred că contează profitul pe care îl realizează producătorii de smartphone, și aici Apple a arătat că se pricepe și că domină autoritar. Chestie care nu cred că se va schimba în viitorul apropiat.
via 9to5mac