Este o veste excelentă, pentru că un astfel de pas oficial pe tărâm european este cel mai probabil doar prima etapă dintr-o expansiune comercială mai amplă. Expansiune comercială pe care fanii acestui brand o așteaptă de multă vreme și care, sunt destul de sigur, va duce la o creștere a vânzărilor pentru producătorul chinez, care și așa are performanțe de vânzări notabile. Consumatorii din Spania vor avea ocazia să achiziționeze în mod oficial terminale precum Xiaomi Mi A1 (la un preț final de 230 euro) sau chiar flagship-ul Xiaomi Mi Mix 2 (contra sumei de 500 euro), dar și produse din alte categorii, precum action cam-uri sau TV box-uri produse de Xiaomi.
Partea cea mai frumoasă este că, dincolo de parteneriate directe cu mai multe magazine online care vor vinde produsele Xiaomi pe piața din Spania (Amazon, MediaMarkt sau Carrefour), dar și de faptul că site-ul oficial al Xiaomi pentru vânzare de produse va avea o secțiune în limba spaniolă (mi.com/es), Xiaomi va deschide și un magazin fizic, în Madrid, pe 11 noiembrie. Cu alte cuvinte, planurile producătorului chinez sunt destul de ambițioase.
Așa cum am spus și la început, cred că este doar un prim pas în Europa și că și alte piețe importante se vor bucura de același tratament. Iar dacă lucrurile merg bine pentru Xiaomi (și nu văd de ce nu ar merge bine), s-ar putea ca la un moment dat să își facă loc și numele României pe lista de piețe țintite de acest producător de smartphone care oferă terminale cu un raport preț/specificații extrem de atractiv.
via Xiaomi