O opțiune interesantă va ajunge cât de curând în Word și anume posibilitatea de a construi mai simplu și clar CV-urile folosind suita Microsoft Office. După ce a achiziționat LinkedIn pentru 26 milarde USD, Microsoft ne-a spus că va folosi datele de pe platformă pentru a ajuta suita Office să fie mai utilă. Până acum nu am observat prea multe, dincolo de noi versiuni de LinkedIn pentru Windows, Android și iOS plus integrarea cu Cortana.
De azi aflăm că în curând o să avem acces la un nou serviciu: Resume Assistant. Utilizatorii Office 365 înrolați în programul Insider Preview au deja acces la această nouă funcționalitate, toți ceilalți urmând să o primească în curând.
Cum funcționează: Resume Assistant va prelua datele deja existente în LinkedIn și folosind puterea AI, va detecta alte exemple similare care au funcționat și le va prezenta utilizatorului. Nu există opțiunea de completare automată, așa cum probabil v-ați fi așteptat, în schimb utilizatorul va putea să se inspire – inclusiv cu copy & paste – din cele prezentate în Word.
Totodată, Resume Assistant va da și sugestii vizavi de ce tipuri de competențe sunt necesare pentru anumite job-uri. În esență nu e nimic nou – cine e cu adevărat interesat să găsească un loc de muncă ideal, poate deja să caute aceste exemple pe LinkedIn și de acolo să își construiască un CV cât mai atractiv.
Dar să fie direct în Word, această funcție sigur va ajuta pe și mai multă lume. Adiție e faină, aștept să o văd la lucru.
Voi ce ziceți?