Terminalul lansat cu mare tam-tam de către Andy Rubin, Essential Phone, a avut până acum vânzări dezamăgitoare și se pare că succesul pe care îl așteptau cei din spatele acestui start-up, în frunte cu Andy Rubin, considerat de mulți ca fiind părintele Androidului, este încă departe. Doar 5000 de unități au fost vândute până acum, conform unui studiu realizat de către BayStreet Research. Este o cifră infimă pentru cineva care se compară cu Apple și pretinde că vrea să detroneze Google Pixel.
Este cea mai bună dovadă că doar faima celui din spatele unui concept nu este suficientă pentru succesul afacerii și că este nevoie de mult mai multe pentru a avea rețeta câștigătoare. O disponibilitate globală, fără sincope de aprovizionare și un preț competitiv, sunt doar două dintre aceste ingrediente, care îmi vin rapid în minte și care le-au lipsit și le lipsesc celor de la Essential. Sunt obligatorii în piața aglomerată și agresivă a telefoanelor cu Android, acolo unde mie mi se pare că Essential nu prea are cum să supraviețuiască. Sper să mă înșel!
via FierceWireless