Telekom România a lansat săptămâna trecută serviciile Telekom Banking, împreună cu Alior Bank. Primul pas este reprezentat de operațiuni zilnice bancare (primare) și o nouă soluție pe piața românească, platforma de Schimb Valutar Online.
Prin Telekom Banking, clienții își pot deschide conturi curente în RON, EUR, USD și GBP, pot atașa carduri de debit acestor conturi și pot beneficia de acces 24/7 la fonduri, prin intermediul soluțiilor de internet și mobile banking.
Contul curent poate fi solicitat online, pe www.telekombanking.ro, fie direct prin aplicația pentru mobil sau vizitând unul dintre magazinele Telekom și Germanos. Totodată, procesul inițiat online de deschidere a unui cont poate fi finalizat prin transmiterea gratuită prin curier a documentelor necesare deschiderii contului. Tot prin curier, si tot gratuit, banca poate livra cardurile de debit. Unicitatea deschiderii unui cont în magazin constă în faptul că solicitantul primește cardul pe loc și îl poate utiliza imediat, după semnarea unui acord.
Telekom Banking oferă:retrageri gratuite de la orice ATM din țară și din străinătate, transferuri gratuite în lei, către orice bancă, prin mobile banking, Cursuri de schimb avantajoase, prin intermediul platformei de Schimb Valutar Online 24/7.
”Telekom Banking reprezintă respectarea promisiunii făcute de Telekom Romania în a susține libertatea creatoare a clienților și a partenerilor săi, în tot ceea ce fac. După eliberarea internetului, vine rândul serviciilor de banking. Când vorbim despre Telekom Banking, vorbim despre o ofertă de servicii bancare dornică să răspundă așteptărilor fundamentale ale clienților săi; este vorba despre servicii bancare gândite să prețuiască și să valorifice potențialul creativ al clienților săi. Suntem bucuroși că, prin intermediul parteneriatului cu Alior Bank, ne plasăm acum în avangarda serviciilor de banking, simple și ușor de folosit. Ceea ce ne propunem este să oferim servicii pe măsura noii culturi IT&C în care trăim, în prezent. A te pune la punct cu toate posibilitățile pe care noile tehnologii ți le oferă înseamnă să fructifici posibilitatea de a fi inovator în fiecare zi. Experiența bancară a Alior Bank și viziunea tehnologică și inovatoare adusă de Telekom Romania au făcut posibilă nașterea unei oferte de servicii bancare dedicate persoanelor fizice, capabile să modeleze viitorul segmentului financiar-bancar din România”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.
Prin intermediul ofertelor Telekom Banking, clienții care își deschid un cont curent pot beneficia, timp de trei ani, de retrageri gratuite de la orice bancomat, în țară și în străinătate, și de transferuri în lei gratuite, la orice bancă din România, prin intermediul serviciilor online de internet și mobile banking.
”Implementarea soluțiilor tehnologice de ultimă generație pe piața românească este un alt pas pe care Alior Bank îl face pentru a deveni una dintre cele mai inovatoare bănci din Europa. Folosim cele mai bune practici din Polonia, cele mai inovatoare soluții oferite de Alior Bank acolo și dezvoltate în colaborare cu T-Mobile. De asemenea, vreau să evidențiez faptul că oferta finală a fost pregătită de echipa noastră din România, de aceea suntem siguri de faptul că va satisface așteptările și solicitările clienților noștri. Avem planuri ambițioase și suntem convinși de faptul că alături de Telekom Romania le vom împlini și că vom avea succes pe piața românească, unde considerăm că există un potențial foarte mare de dezvoltare. În această primă fază, vom oferi conturi curente, carduri de debit, depozite și un serviciu de schimb valutar online, urmând ca în faza următoarea să lansăm oferta noastră de credite. Nu în ultimul rând vom continua să îmbunătățim în mod constant produsele și serviciile oferite.”, a declarat Celina Waleśkiewicz, Deputy CEO Alior Bank.
Prin Schimb Valutar Online este serviciul prin intermediul căreia clienții beneficiază de un curs de schimb valutar avantajos, pentru zece valute, actualizat în timp real, la un interval de maxim 10 secunde (în timpul zilelor lucrătoare). De asemenea, clienții pot stabili în detaliu condițiile în care vor să efectueze schimburile valutare – de ex., își pot seta data și ora la care doresc să efectueze schimbul valutar și nivelul cursului de schimb la care doresc să se efectueze tranzacția. Nu în ultimul rând, opțiunea “Pay later” (Plătește mai târziu) îi permite clientului să efectueze schimburi valutare fără să aibă întreaga sumă disponibilă. Este necesar să dețină cel puțin 5% din suma tranzacționată, urmând ca în maxim două zile lucrătoare să asigure diferența necesară pentru finalizarea tranzacției.
În mod normal, odată cu Telekom Banking vine și o aplicație de mobil modernă – o soluție care se concentrează pe o abordare de tip omnichannel, reprezentând o integrare deplină a aplicației mobile și a platformei de internet banking. Odată cu lansarea platformei Internet Banking, la începutul lunii noiembrie, clienții vor obține o experiență unică, regăsind integrate complet și coerent toate informațiile despre produsele și serviciile folosite de ei. Totul este centrat pe confort și ușurință în utilizare (cele mai frecvent utilizate funcții sunt amplasate intuitiv, la îndemână), precum și pe soluții inovatoare realizate în linie cu nevoile clienților. Alior Bank a dezvoltat un sistem care elimină barierele și stabilește un nou standard pentru excelența bancară digitală.
Detalli mai multe se găsesc pe www.telekombanking.ro.