Deși evenimentul de lansare oficială a acestui terminal a fost stabilit să se întâmple pe 2 noiembrie, în mod ciudat și cu un scop mai degrabă de marketing, telefonul a fost listat pe site-ul producătorului chinez care în ultima vreme s-a tot regăsit în top 5-ul producătorilor globali de smartphone. Chipurile utilizatorii interesați își pot face o pre-înregistrare pentru a fi anunțați când devinde telefonul disponibil. Cu această ocazie, ne-am putut face o imagine destul de clară despre zona în care se va plasa acest produs și cam care sunt șansele sale de a face o figură frumoasă de vânzări.
Șanse cred că are, pentru că în ultima vreme telefoanele Oppo au venit cu un raport preț/specificații destul de avantajos și publicul nu rămâne insensibil la așa ceva.
În mare parte scopulacestui terminal este de a se alinia la trend-ul actual, cu un display care ocupă cât mai mult din suprafața frontală a telefonului și cu o proporție 18:9. Practic este un Oppo R11, care vine cu aceste modificări de design. Ecranul este un AMOLED de 6 inchi și rezoluție 2160 x 1080 pixeli.
În rest avem aceeași combinație de chipset Qualcomm Snapdragon 660, cu o memorie RAM de 4 GB și cu o capacitate internă de stocare de 64 GB, aceleași abilități foto reprezentate de sistemul dual camera de pe spate, cu un senzor de 20 megapixeli și unul de 16 megapixeli și aceeași cameră pentru selfie-uri cu senzor de 20 megapixeli. Plus aceeași baterie de 2900 mAh.
O configurație atractivă, mai ales pentru pasionații de fotografie, îmbrăcată acum în haine extrem de moderne. Și cu un preț care se estimează a fi în jur de 450 dolari. Destul de interesant.
via Oppo