Sony și-a publicat datele financiare pentru al doilea trimestru al anului (primul trimestru al anului fiscal 2017 pentru japonezi) și lucrurile arată binișor pentru divizia de mobile. Numărul de unități vândute a crescut ușor, de la 3,1 milioane de unități în aceeași perioadă a anului trecut, la 3,4 milioane unități. O creștere de aproape 10%. Desigur, în cifre absolute nu este mare lucru prin comparație cu jucătorii consacrații din vârful ierarhiei (mă refer aici la Samsung, Apple sau Huawei), dar pentru Sony situația este dătătoare de speranțe.
Lucrurile arată puțin bizar, pentru că deși a crescut numărul de unități vândute, au scăzut veniturile. Ceea ce teoretic ar însemna că cei de la Sony au început să-și vândă telefoanele mai ieftin. Eu nu am văzut ca o asemenea situație să se reflecte în piața de la noi. Cu toate acestea, profitul înregistrat, a fost mai mare, lucru pus de către oficialii Sony pe seama eficientizării procesului de producție.
Producătorul japonez se arată încrezător în faptul că acest trend crescător va continua și și-a fixat o țintă clară. Sony vrea să vândă 16,5 milioane de telefoane smart în acest an fiscal.
via XperiaBlog