Dacă primele două sub-branduri ale producătorului chinez au fost gândite pentru piața online (deși între timp lucrurile s-au mai schimbat), se pare că acest al treilea nume pe care Xiaomi plănuiește să îl arunce pe piața de smartphone este destinat vânzărilor în magazine fizice. Iar acest lucru urmează exemplul Oppo și Vivo, care se pare că au reușit să ajungă în top 5-ul global al producătorilor de smartphone tocmai datorită prezenței pe rafturile a cât mai multe magazine, mai ales din China cea mare.
Așa că Xiaomi vrea să urmeze acest exemplu de succes și își propune să vină, în acest scop, cu un nou nume pe piața de smartphone.
Ba chiar mai mult, a făcut un soi de teasing, din câte se pare neoficial, prin care a încercat să arate presei de specialitate că are deja pregătit un terminal pentru această nouă familie. Aici nu prea sunt multe de spus, designul telefoanelor din ultima vreme fiind destul de liniar și standardizat. Așa că nu înțeleg ce au vrut de fapt să arate. Poate sistemul dual camera, care ne duce cu gândul la faptul că vom avea terminale de la mid-range în sus.
Să vedem! Mie unul mi-ar fi plăcut să facă o familie nouă de telefoane cu care să iasă oficial pe piețele occidentale. Asta ar fi fost cu adevărat ceva notabil. Așa…
via GizmoChina