Conform unui studiu realizat de Strategy Analytics, compania din Cupertino și-a continuat dominația pe piața globală de dispozitive wearable, acolo unde, în primele trei luni ale acestui an, a avut o cotă de piață de 53%. Cei de la Apple nu par să își facă griji prea mari în ceea ce privește această poziție pe care o dețin, pentru că locul al doilea este la mare distanță. Îl ocupă coreenii de la Samsung, cu o cotă de piață de 12,8%.
Pentru Samsung este o realizare totuși, pentru că au reușit să ajungă pe a doua poziție a podiumului depășindu-i pe cei de la Fitbit (12,2% cotă de piață în aceeași perioadă de trei luni). Analiștii pun acest succes al celor de la Samsung pe seama performanțelor bune de vânzări pe care le-a reușit ceasul Gear S3.
De notat că studiul celor de la Strategy Analytics s-a bazat pe numărul de unități vândute în perioada ianuarie – martie 2017. Cifrele sunt destul de diferite dacă luăm în calcul numărul de unități livrate, ceea ce poate părea puțin ciudat.
via Android Guys