O analiză rapidă ne arată că piața de tablete a scăzut și în 2016 cu încă 6,6% față de anul precedent. Același trend este preconizat de către analiștii de la TrendForce și pentru 2017. În anul care tocmai s-a încheiat, marile nume au scăzut și ele. Apple, spre exemplu, în ciuda faptului că își păstrează poziția de lider la nivel global, a scăzut cu 14,1 procente față de 2015. Nici Samsung nu a fost mai fericit, compania a reușit să vândă doar 27 de milioane de unități anul trecut. Din acest studiu au fost excluse laptop-urile 2 în 1 care au ecran touch și pot fi folosite și ca tablete.
Au fost și doi câștigători mari în anul 2016. Unul a fost Lenovo, care a reușit o creștere de 12,3 procente și a reușit să vândă 10,9 milioane de unități. Însă marele premiant este Amazon, care a vândut 11 milioane de tablete, cifră care înseamnă o creștere de 99,4 procente. O adevărată realizare, chiar dacă pare mai ușor să crești atunci când pleci de jos.
Din păcate, așa cum spuneam, piața de tablete este în scădere. Și asta este o veste proastă pentru toată lumea din industrie.
via Cnet