După ce la finalul anului trecut Microsoft a introdus în suita Office for Mac elementele funcționale necesare să pună în valoare Touch Bar-ul de pe noua generație de MacBook-uri, integrarea continuă cu suportul pentru PowerPoint și Word. În principiu aplicațiile din suita Office for Mac pun dinamic (în funcție de ceea ce se întâmplă în document) pe Touch Bar elementele necesare porniri mai rapide a anumitor operații.
Acum se poate activa din Touch Bar pentru Word opțiunea Focus prin care sunt ascunse toate comenzile și butoanele de pe ecran, lăsându-l curat, pentru a putea fi mai ușor urmărit. Utilizatorul nu este distras de lucruri suplimentare, cele mai importante funcții și instrumente de editare fiind disponibile pe Touch Bar.
Pentru PowerPoint, comenzile pentru manipularea mai rapidă a elementelor grafice se regăsesc acum pe Touch Bar. În primul rând e prezentată o structură a layer-elor, ceea ce duce la identificarea mai rapidă a obiectelor și crește ușurința de manipulare. Iar în momentul în care prezentarea este pornită, pe Touch Bar apar butoanele necesare derulării plus thumbnail-urile slide-urilor și cronometrul.
Acestea vin pe lângă elementele deja funcționale din Excel și Outlook.
Cei ce au deja Office for Mac și noul MacBook cu Touch Bar pot beneficia deja de aceste funcționalități în urma instalării celui mai nou update.
via Microsoft