Este un prim pas oficial pe care îl face producătorul chinez, un pas pe care eu îl consider foarte important. Atât pentru industrie, pentru că poate fi un exemplu de urmat și pentru alte nume interesante din piața de smartphone chinezească, producători locali care propun terminale cu un raport preț/specificații atractiv, dar parcă se tem să iasă din piața natală. Mă refer aici la Xiaomi, Vivo, Gionee și alții care ajung pe piețele occidentale prin canale mult mai gri decât ar fi normal.
Pe de altă parte, este un pas important chiar pentru LeEco, o companie cu ambiții mari chiar și în industrii conexe celei de telefonie, care poate, pe aceeași filieră, să țintească într-un viitor și Europa, ceea ce ne-ar bucura ceva mai mult și pe noi.
Momentan sunt doar două telefoane LeEco disponibile în SUA prin Amazon. Este vorba despre modelul LeEco Le Pro 3, care are un preț de vânzare de 399 dolari și de LeEco S3. Pe lângă acestea, compania mai vinde prin Amazon și câteva modele de televizoare.
Este un prim pas, unul mic dar curajos, care poate fi doar începutul unei expansiuni comerciale mai ample pentru acest producător.
via Amazon