BMW i este primul brand din industria auto care utilizează avantajele pe care platforma Google Tango le pune la dispoziție companiilor și utilizatorilor individuali. Prin folosirea realității augumentate, utilizatorii sunt puși în fața unei experienţe 3D interactive în care potențiali clienţi pot explora automobilele BMW i3 sau i8, sub forma unei vizualizări interactive în mărime reală. Se poate vedea că BMW a ales tocmai vehiculele din seria i pentru acest mod de promovare revoluționar, din motive pe care le-au punctat chiar oficialii companiei:
“BMW i este vârful de lance al inovaţiei în cadrul BMW Group, aşa că este potrivit pentru proiectul-pilot al acestui instrument pentru clienţi şi vânzări”, a explicat Stefan Biermann, director de inovaţii vânzări BMW i în cadrul BMW Group.
În cadrul proiectului-pilot care iniţial este implementat în câteva zeci de puncte de vânzare, dealeri selectaţi vor dispune de un dispozitiv mobil de consum care are activat Tango. Cu ajutorul tehnologiei, ei pot ajuta clienţii să vizualizeze şi să experimenteze produsele BMW i, prin utilizarea realității augumentate pentru a crea o imagine 3D care poate fi explorată interactiv: clientul poate deschide portbagajul sau uşile, chiar poate “intra” în maşină pentru a privi îndeaproape interiorul.
În cazul în care proiectul prinde, va urma implementarea sa la nivel global, în toate punctele de vânzare ale constructorului auto german. În plus, aplicația dedicată va fi publicată în magazinele de aplicații, pentru a fi la dispoziția oricărui utilizator. De asemenea, va fi interesant de urmărit și ce dispozitive vor fi folosite în showroom-urile BMW. Asus tocmai a lansat modelul Asus Zenfone AR, care exploreaztă tocmai această nișă.