Și, cred eu, sunt destul de întemeiate, pentru că taiwanezii au progresat destul de mult în ultima vreme și au arătat în mai multe ocazii că știu să facă un smartphone corect și capabil, dar și că se pot adresa mai multor categorii de utilizatori cu diferite produse. Tocmai de aceea, mi se pare potrivit ca Asus să țintească sus în ceea ce privește vânzările de pe piața globală de smartphone.
Dacă în anul 2016, Asus a vândut aproximativ 20 milioane de unități pe piața globală de telefoane inteligente, pentru 2017 ținta este una curajoasă. Între 35 și 40 de milioane de smartphone-uri își propun cei de la Asus să vândă. O creștere ambițioasă, care însă nu este imposibil de realizat. Cu îmbunătățiri în ceea ce privește canalele de distribuție, cu contracte locale cu marii operatori, cu asigurarea unor stocuri suficiente, se poate! Până la urmă, totul pleacă de la produse, iar din acest punct de vedere premisele sunt pozitive. Iar proaspăta lansare de la CES a celor mai recente două telefoane, Asus Zenfone 3 Zoom și Asus Zenfone AR pare să fie în consens cu creșterea propusă.
Acest target se pare că a fost oarecum asumat la nivel oficial, deoarece, potrivit unei publicații de specialitate, cifra a fost vehiculată de CEO-ul Asus, Jerry Shen.
via DigiTimes