Mă gândesc că măcar o dată ați avut ocazia să vă spuneți părerea pe Facebook despre un restaurant sau un hotel, pentru ca prietenii voștri să afle și să meargă (sau NU) acolo. Pentru că Facebook a înțeles potențialul în perioada următoare o să dea drumul unei noi funcții care va recunoaște automat că într-o anumită discuție e vorba despre o recomandare și va aduce în prim plan pagina business-ului respectiv (pentru început va viza restaurantele, iar ulterior vor fi introduse și alte tipuri de afaceri).
Ideea este ca utilizatorii să își poată spune părerea mai rapid și mai exact despre respectivele tipuri de afaceri iar prietenii lor să vadă imediat care este nota, ca să poată acționa în consecință.
În funcție de tipul de afacere și de opțiunile prezente în pagina asociată va fi posibil să se facă rezervări sau stabili programări direct de pe Facebook – chestie care pe termen lung are potențial de monetizare.
Opțiunea aceasta e prevăzută să vină în curând și nu trebuie să faceți nimic special ca să o primiți: odată cu un update automat al aplicației de Facebook veți descoperi că e acolo. Undeva în perioada următoare.
Ceva similar are și Google pe Google Maps vizavi de locații și diferitele tipuri de afaceri. Folosind des Google Maps sunt obișnuit cu așa ceva – introducerea a ceva similar pe Facebook nu are cum să strice. Întotdeauna mai multe opinii sunt mai bune.
via engadget