Pentru că problemele legate de explozia bateriei din unele modele de Samsung Galaxy Note7 sunt reale, Samsung România a publicat pe site informații oficiale despre cum se poate face înlocuirea aparatelor Note7.
”Numărul cazurilor raportate la nivel global a fost redus, iar în momentul de față se desfășoară o investigație, în colaborare cu partenerii și furnizorii noștri, pentru a identifica toate bateriile afectate de pe piață. Pentru că siguranța utilizatorilor rămâne prioritară pentru Samsung, vânzările și livrările de Galaxy Note7 au fost oprite.
Utilizatorilor care dețin deja un Galaxy Note7 le va fi schimbat dispozitivul cu unul nou, începând cu 19 septembrie 2016, prin intermediul magazinului de unde au achiziționat produsul.”
Prin procedura de înlocuire,
- – Utilizatorii își pot schimba actualul Galaxy Note7 cu unul nou, începând cu data de 19 septembrie 2016.
- – Utilizatorii își pot schimba oricând actualul dispozitiv Galaxy Note7 cu un Galaxy S7 sau S7 edge. Diferența de preț va fi returnată utilizatorilor.
Detalii și modalitățile de contact se găsesc aici.
Iar ca fapt divers, în unele țări (SUA, Singapore) celor ce li se schimbă Note7 li se dă automat și o folie de protecție plus un voucher de 50-100 USD, depinde de zonă. La noi nu se menționează nimic despre treaba asta. Sunt curios dacă va exista totuși vreo compensație.
Și când mă gândeam că Samsung a început să facă produse interesante.