Pe 8 noiembrie 2016, la București, în incinta Teatrului Național București va avea loc cea de-a patra ediție a conferinței Microsoft Summit. Până acum Microsoft Summit a fost asociat cu ideea de tehnologie și chestii cool, ediția din 2015 marcând trecerea mai pronunțată către zona de business, lucru care se simte mai pregnant în acest an.
Așa că dacă faceți parte din categoria oamenilor de business din IT ar fi bine să fiți prezenți la conferință, nu de alta dar networking-ul și posibilitatea de a vedea/descoperi idei noi și tehnologii interesante.
Cei ce sunt pasionați de tehnologie, oamenii din zona de development și IT professionals vor mai aștepta puțin, undeva la începutul lui 2017 ar trebui să vină și partea tehnică a conferinței, lăsată deoparte de Microsoft Summit-ul din acest an.
Microsoft Summit 2016 e construit în jurul a două secțiuni de conținut. Prima este o serie de sesiuni plenare, în cadrul cărora vorbitorii vor sublinia cele mai importante trenduri în era digitală precum și principalele zone de impact al tehnologiei asupra mediului de business. A doua secțiune cuprinde sesiuni ce aduc în discuție zone sau subiecte specifice (soluții destinate industriilor, managementului si analizei datelor, de mobilitate, productivitate etc).
Microsoft ne anunță că primul vorbitor pentru Microsoft Summit 2016 este David Rowan, editor la WIRED Magazine. Cumva nu prea văd legătura între zona de business și WIRED, o revistă care eu o asociez mai degrabă consumatorului care să știe chestii generice de tehnologie decât celui de business.
„Tehnologia, internetul și noile modele de business contestă în timp real ordinea existentă, astfel că înainte de a ne da seama, regulile vechi nu mai au nicio importanță. Însă apar oportunități noi extraordinare, dacă înțelegi noile reguli.
Brusc, fiecare tip de business, de la hardware la servicii, realizează că trebuie să devină un business digital pentru a supraviețui. Ceea ce înseamnă schimbarea mentalității corporative și pregătirea pentru o căutare continuă de noi metode de a crea valoare. Astfel, dacă nu ești pregătit să inovezi, riști să rămâi în urmă”, a declarat David Rowan.
Tema ediției 2016 – „Transformarea digitală” – adresează schimbările aduse mediului de afaceri de către prezentul digital. Viteza cu care astăzi datele sunt transferate si organizate, valoarea pe care o aduce procesarea lor inteligentă și extrem de rapidă, se traduce în schimbări și oportunități semnificative pentru modul în care o afacere, indiferent de dimensiunea ei, operează – de la procesele care constituie nucleul activității până la interacțiunea cu piața și clienții.
„Pentru noi, Microsoft Summit este ocazia de a aduce în discuție cele mai noi evoluții din aria tehnologiei si modul cum aceasta, într-o tendință fără precedent, iese mult din zona de IT, transformând practic toate domeniile de business. Suntem mândri că an de an reușim să oferim un cadru de networking în care tehnologia și oamenii din jurul ei – atât cei care o creează cât și cei care se servesc de ea – se pot întâlni pentru a schimba informații și a se pune la curent cu evoluțiile epocii digitale la nivel global” a declarat Gabriela Matei, General Manager al Microsoft România.
S-a dat drumul la înscrieri, o puteți face și voi pe site-ul Microsoft Summit în secțiunea Registration. Până pe 29 septembrie biletele sunt la 510 lei (fără TVA), după aceea crește la 600 lei (fără TVA) urmând ca spre final, adică după 27 octombrie costul unui bilet să fie de 745 lei (fără TVA).
Ne vedem acolo?