Doar puțin mai accesibil, nu mult! Că doar exclusivismul ăsta și apartenența la elite închipuite, trebuie să coste, altfel își pierde din farmec. Iar pe cei din targetul Vertu, prețurile mai mici îi cam deranjează, că le strică din blazon. Este, dacă vreți, un vertu de vară, cu un nume destul de neinspirat, după părerea mea, care schimbă pielea cu niște materiale textile. Nu orice fel de textilă, ci “a distinctive canvas rear made of highly resilient Italian fabric”. Sper că ați înțeles unde zace farmecul acestui smartphone, produs de lux pe care Vertu, fostă divizie a Nokia la începuturi (în care compania finlandeză mai deține 10%), îl prețuiește la aproximativ 4200 dolari, indiferent de culoarea aleasă. Nu de alta, dar eu ma chinui să înțeleg ce oferă el atât de prețios și nu prea îmi iese.
Dacă vă așteptați ca acest preț să se reflecte în specificațiile tehnice ale telefonului, o să vă dezamăgesc rapid. Un display full HD de 4,7 inchi, protejat cu safir, ascunde în spate un chipset Qualcomm Snapdragon 801, o memorie RAM de 2 GB, o capacitate internă de stocare de 64 GB și un acumulator de 2275 mAh, capabil de wireless charging. În materialul italian de pe spatele telefonului, se integrează și o cameră foto cu senzor Hasselblad de 13 megapixeli. Nimic senzațional. Poate doar carcasa din titan (de grad 5) să sune mai aparte.
Deși pentru unul pasionat de tehnologie, Vertu Aster Chevron pare desprins din trecut, sunt destul de convins că există încă public pentru astfel de dispozitive. Dorința de a pune pe masă ceva care să atragă privirile celor din jur este de multe ori mai arzătoare decât grija pentru portofel.
via Vertu