Ce e val, ca valul trece! Hai că pare să se potrivească în context destul de bine. Entuziasmul cu care a fost primită aplicația Pokemon Go pare să se fi fâsâit, cel puțin conform unor studii realizate de Sensor Tower, Apptopia și Survey Monkey și citate de către Bloomberg.
De la un număr de 45 de milioane de utilizatori zilnici, interesul a scăzut până la aproximativ 30-35 milioane de utilizatori pe zi. Nu trebuie să le plângem de milă celor de la Niantic, cifra este imensă chiar și așa și le-a băgat deja o grămadă de bani în buzunare. În plus, încă mai sunt multe piețe din lume pe care jocul încă nu a fost lansat și care au destul potențial să relanseze aplicația.
Pe de altă pare, odată ce publicul și-a pierdut interesul, este destul de greu să îl mai aduci înapoi, indiferent de manevrele pe care le încerci. Exemplul Angry Birds este grăitor. Așa că oamenii care nu mai sunt atrași de această aplicație, sunt o cauză pierdută pentru Pokemon Go.
Și când te gândești că eu încă nu l-am instalat!
via Bloomberg