Sony a depășit în stil mare previziunile analiștilor pentru rezultatele financiare ale celui de-al doilea trimestru al anului și a realizat un profit net de aproximativ 205 milioane dolari. Poate că pare puțin în comparație cu rezultatele financiare ale altor giganți (am scris recent despre Samsung sau Apple), însă trebuie ținut cont de faptul că analiștii prevăzuseră pierderi de aproximativ 39 milioane de dolari pentru Sony pentru acest trimestru. Așa că profitul realizat chiar are o mare greutate și îl ajută pe CEO-ul Kai Hiraz să își susțină strategia contruită pe crezul că media și entertainmentul reprezintă focusul pentru viitor.
Cu atât mai mult cu cât el a fost posibil în mare măsură tocmai datorită diviziei de gaming, acolo unde Sony și-a surclasat categoric rivalii de la Microsoft și Nintendo, înregistrând în acest trimestru vânzări de 3,5 milioane de unități de PlayStation 4. Chiar dacă nu s-a detaliat foarte mult în comunicatul de presă, trebuie notat că și divizia de dispozitive mobile a înregistrat un profit timid, obținut se pare pe fondul focusului pe dispozitive high-end.
Mă bucură această evoluție pozitivă a celor de la Sony, sper să le dea curaj să meargă în continuare pe același drum, unul care pare fericit. Și, pentru binele consumatorului final, sper ca această companie să își păstreze trend-ul crescător și la următoarea raportare de cifre financiare.
via Bloomberg