Ghidându-se parcă după principiul “Câinii latră, ursul trece!”, Pokemon Go își vede liniștit de drumul său, unul care duce înspre tot mai multe dispozitive mobile de-ale utilizatorilor, unul care aduce tot mai multe încasări companiei care a produs acest titlu. Conform celor de la Sensor Tower, o companie de analiză financiară specializată pe jocuri cu achiziții in-app, Pokemon Go a strâns 200 de milioane de dolari doar în prima lună de viață. Adică dublul valorii pe care a reușit să o adune următorul clasat în top, Clash Royale. Până la urmă a avut câțiva utilizatori care au contribuit generos la realizarea acestei sume totale.
Suma este cu atât mai impresionantă cu cât vine în contextul în care piețe cu un potențial uriaș pentru acest titlu, precum cele din China, India sau Coreea de Sud, încă nu au primit Pockemon Go. Cred că toată această isterie este de-abia la început.
Iar acțiuni solitare precum interzicerea jocului pe platforma combinatului siderurgic din Galați, sau acționarea în judecată a firmei producătoare de către un cetățean supărat că are Pokemoni în curtea din spatele casei, nu fac decât să crească popularitatea acestui titlu. Chiar ieri ascultam la radio un material legat de sancționarea de către forțele de ordine a celor care joacă acest joc și încurcă astfel circulația vehiculelor sau a altor pietoni.
Oricât de constestat ar fi de către o parte a opiniei publice, Pockemon Go este un adevărat hit. Un exemplu de business profitabil, de succes, construit în jurul unei idei ingenioase și implementate destul de eficient.
via TechCrunch