De câte ori am ocazia susțin sus și tare: pentru zona enterprise, un Surface Pro 4 pe post de tabletă/laptop e ce mai bună alegere pe care o persoană căreia îi pasă de banii săi și vrea să fie productivă, o poate face. Am foarte mulți cunoscuți care mi-au ascultat sfatul și până acum niciunul nu a fost dezamăgit de utilitatea și performanța oferită de un Surface Pro4.
Văd că de treaba asta e convins și mediul enterprise din UK, care în primul trimestru din 2016 a asimilat 275000 de Surface Pro, față de doar 107000 unități de iPad Pro, conform datelor furnizate de Canalys. Și dacă punem în balanță informația asta cu cea legată cu nivelul de satisfacție al cumpărătorilor de Surface, care e aproape la același nivel cu cel al cumpărătorilor de iPad, atunci Microsoft are de ce să se bucure: produsul lor își face treaba și nu numai că a fost copiat de Apple, dar are recunoaștere și în piață.
Explicația e simplă: prețul unui iPad Pro nu se justifică în comparație cu un Surface Pro 4, în condițiile în care pe Surface Pro 4 poți rula toate aplicațiile de business din mediul enterprise, plus că are oferă o compatibilitate maximă cu infrastructura existentă atât pe partea de hardware cât și pe software, unde Windows 10 e net superior oricărei versiuni de iOS.
Pe de altă parte, în zona consumer, iPad-urile sunt preferate de utilizatori în defavoarea Surface-urilor, dar într-o piață în scădere cu 8% față de 2015.
via theregister