Se întâmplă deja în Statele Unite, așa că momentul în care va debuta și în Europa acest serviciu de reclame pe care producătorul coreean îl pune la punct nu este foarte departe. Sună foarte enervant doar din ceea ce citesc, sunt convins că va fi și mai enervant în realitate. Însă, cel puțin până una alta, utilizatorii vor trebui să îl suporte. Și se pare că nici cei care posedă smart TV-uri mai vechi sunt în vizorul Samsung și că următoarele update-uri de software aduc și modulul care inserează reclamele în meniul televizorului.
Dacă ar rămâne doar în meniul TV-ului, parcă nu mi s-ar părea chiar atât de flagrant. Însă mi-este teamă să nu fie doar un prim pas și să avem și reclame mult mai invazive, care să apară și în timpul vizionării unui program sau a unui film, nu doar atunci când navigăm prin meniul televizorului.
Nu se cunosc cu exactitate datele de la care aceste reclame vor fi livrate, însă este destul de evident motivul pentru care s-a ajung la această manevră. Deși Samsung domină piața de televizoare, se pare că marjele de profit sunt destul de mici în această zonă, cel puțin pe produsele de masă. Undeva la 3-5%, spun cei care cunosc destul de bine industria de echipamente TV. Sunt convins că atunci când vorbim de un produs premium, și procentul crește semnificativ, nu doar prețul. Producătorii trebuie să exploateze orice posibilitate de a face bani, iar inserarea de reclame pe smart TV-urile utilizatorilor, direct de către producător, este o modalitate inedită de a genera niște venituri suplimentare.
via SamMobile