Sunt convins că mulți dintre voi aveți deja o idee despre cum veți face cumpărături în perioada următoare: online pare să fie răspunsul evident. Și totuși, indiferent de cât de multe atu-uri au magazinele online, în viitor tot o să ne deplasăm fizic în supermarket-uri, doar că ele vor arăta mult mai bine și vor fi mult mai inteligente decât cum sunt acum.
la expoziția de la Milano, în Future Food District compania Coop a prezentat un concept de supermarket al viitorului în care cumpărătorul putea să se plimbe printr-un magazin complet funcțional, cu peste 1500 de produse (proaspete?) și aproape 250 de dispozitive Kinect, pregătite să ofere o experiență complet interactivă.
Pe măsură ce produsele erau alese din rafturi, informații despre ele apăreau în mod automat pe display-urile special montate peste rafturi. De la detalii despre alergeni, la procesul de producție (recoltare) și bineînțeles detaliile legate de conținutul în diferite vitamine.
În supermarket-ul viitorului senzorii, roboții, ecranele interactive sunt acolo ca să ajute clientul să se informeze rapid despre produsele de care e interesat și să îl ajute să le identifice pe cele mai atractive.
Conceptul de care vă vorbesc a fost inventat de arhitectul și profesorul la MIT Carlo Ratti în colaborare cu Coop, unul dintre cei mai mari retaileri din Italia, și Microsoft, Avanade, Intel și Accenture. A ieșit un supermarket ultramodern care ne oferă o viziune interesantă asupra magazinelor cu produse alimentare, unde beneficiile noilor tehnologii precum cloud, IoT și smartphone-urile sunt mai mult decât evidente.
Priviți despre ce este vorba:
Ce părere aveți? E validă ideea?
Mie îmi place.
via Microsoft