Cam așa poate fi verificată puterea unui brand. Prima aplicație pentru dispozitive mobile realizată de către Nintendo s-a dovedit a fi un adevărat succes, cu peste 1 milion de utilizatori în primele trei zile de la lansarea sa. Și nici măcar nu este vorba despre o aplicație de gaming, așa cum s-ar fi așteptat majoritatea dintre noi dat fiind numele producătorului, ci despre una de socializare/comunicare, evident cu câteva elemente destul de specifice Nintendo.
Mai exact, în Miitomo, căci acesta este numele aplicației, fiecare utilizator își poate construi un avatar, denumit Mii, destul de asemănător cu cele din alte interfețe Nintendo – eu le știu de pe Wii, prin intermediul căruia comunică cu prietenii. Succesul acestei aplicații este cu atât mai mare cu cât, cel puțin în mod teoretic, ea este deocamdată disponibilă doar în Japonia. Însă, chiar și cu semnele de întrebare de rigoare legate de aceste cifre, Nintendo arată ca un brand destul de solid, capabil să asigure succesul unui anumit produs. Și nu doar în Țara Soarelui Răsare, ci și peste ocean, acolo unde este de așteptat să fie extinsă disponibilitatea acestei aplicații.
via Forbes