Cel puțin la nivel de precomenzi, compania se laudă cu un nou record. Lucru foarte firesc, este vorba despre Xiaomi, cei care au inventat practic flash-sale-ul ca modalitate de vânzare rapidă și prilej de aludă ulterioară. Sunt convins că mai țineți minte isprăvile celor de la Xiaomi, care se lăudau cu rapiditatea cu care au vândut primul lot dintr-un terminal nou anunțat, uitând să precizeze cât de mare a fost lotul respectiv. E drept, s-au mai rafinat între timp. Și cum Xiaomi Mi 5 este și un flagship de notorietate (cu un preț extrem de atractiv), au renuțat la ideea cu vânzările fulger și au mers pe metoda mult mai convențională, cea cu precomanda. Chiar și așa, lucrurile arată îmbucurător pentru producătorul chinez la nivel de notorietate câștigată din actul de vânzare.
Spun asta pentru că cifrele oficiale ne spun că s-au înregistrat deja peste 14 milioane de precomenzi, un record pentru Xiaomi. De mâine începe și livrarea terminalului, evident pe piața din China. Și aici revenim la problema mai veche a modului în care Xiaomi înțelege disponibilitatea globală. Este foarte bine că ai un produs de succes, însă este păcat că îi limitezi disponibilitatea la nivel de Asia. Cred că pătrunderea oficială pe piețele din Europa și America de Nord este pasul pe care Xiaomi va trebui să și-l asume pentru a progresa în topul global al producătorilor. Până atunci rămâne doar un producător de top 5, fără șanse la podium.
via GizmoChina