Agitație mare de tot în jurul lui Freedom 251, telefonul smart de 4 dolari pe care autoritățile indiene l-au subvenționat cel mai probabil, cel puțin după pasiunea cu care susțin acest proiect, care a fost pus în vânzare cu două zile în urmă. Atât de mare a fost interesul pentru acest smartphone care nu are deloc trăsături tehnice de râs, încât site-urile producătorului s-au blocat instant în momentul în care subiectul a devenit viral.
Ca să vă faceți o idee despre cât de bine a prins acest concept (și despre cât de mare este India și ce putere poate căpăta această nație), s-a ajuns la 600.000 de click-uri pe secundă pe site-urile celor de la Ringing Bells, compania din spatele acestui terminal.
Căutările din Google, la nivel global, pe Freedom 251 au fost de vreo trei ori mai mari decât cele pe Apple (deși aici fair ar fi fost să se compare cu iPhone sau chiar cu totalul ambelor) sau Samsung. Nici măcar subiecte generale și intens căutate, precum Kardashian nu s-au putut bate cu notorietatea de moment pe care a căpătat-o Freedom 251. Sper ca alți producători să ia aminte de aici și să înțeleagă puterea pe care o are factorul preț în a face un dispozitiv (și este valabil în orice domeniu) cât mai popular și de succes, indiferent de numele pe care îl poartă.
via GSM Arena