De fiecare dată când de apropie Super Bowl-ul american, probabil cel mai important eveniment sportiv din SUA, vedem o grămadă de materiale de promovare noi pentru diverse produse. De dimineață vă spuneam că LG a făcut o reclamă faină pentru noile televizoare OLED.
Acum vin să vă spun că Microsoft propune un concept de utilizare pentru ochelarii HoloLens, ca să fiu mai exact propune o soluție de tip hologramă 3D proiectată pe măsuța din sufragerie care pe lângă transmisiunea video a meciului e capabilî să ofere o grămadă de date adiționale despre joc și jucători. Practic experiența de vizionare este dusă pe un nou nivel, cu informații actualizate în timp real, modele virtuale ale jucătorilor și opțiuni de interacțiune cu prietenii care se uită la același meci.
Uitați:
Mi se pare o chestie faină. Cum nu sunt un fan al fotbalului american, mă gândesc ce experiență faină ar fi de exemplu să urmăresc în acest fel o coborâre de-a lui Aksel Lund Svindall pe pârtia de pârtia de la Kitzbuhel.
Cu alte cuvinte, Microsoft adu mai repede pe piață HoloLens să vedem ce poate!